Azaz könyvekről csak őszintén

Könyvek feketén, fehéren

Könyvek feketén, fehéren

Kezdetek

azaz a Könyvek feketén, fehéren születésnapja

2018. június 14. - Adrienn_blog

Nem tudom, hogyan kezdjem…

Adrienn vagyok, 26 éves, könyvmoly.
Nem jó… Mintha az anonim alkoholisták gyűlésén vennék részt. Ez így túl hivatalos, és fura is. 
Nem lényeges, hogy hogyan hívnak, és hány éves vagyok. A lényeg, hogy KÖNYVMOLY, csupa nagybetűvel. 

Nem járok bulizni, nem érdekelnek a fesztiválok, az alkohol, a tömeg… engem a könyvek érdekelnek minden mennyiségben, ami miatt talán unalmasnak tűnhetek.

Aki ilyet mond, az hazudik. Na jó, nem mondok ilyet… Inkább úgy fogalmazok, hogy neki még nem sikerült belemélyedni egy olyan történetbe, ami egy másik világba repítette volna, egy olyanba, ahol szinte a szereplőkkel együtt élünk, lélegzünk, látjuk a helyszínt, érezzük az illatokat, átéljük a feszültséget, az izgalmat és akár a szerelmet is.

Engem a legtöbb olvasmányom kiszakít a hétköznapok monoton ritmusából, elfeledteti velem a stresszes helyzeteket és teljesen kikapcsol. Teljesen mindegy, hogy hol vagyok, hány óra van, hova megyek, nálam mindig van könyv és minden helyzetben olvasok is. (Csak, hogy néhány példát említsek: a kocsiban, a vonaton, az ágyban, a kertben, a nyaraláson, a munkahelyen és (hogy rögtön egy titkot is eláruljak, előfordul, hogy) ott is, ahova a királyok is gyalog járnak (hogy ez mennyire higiénikus, annak még nem jártam utána, de szerintem jobb is így)).

Ezek után most sokan kiábrándultak, lehet, hogy be is csukták az oldalt, így csak az igazán elszántakkal mehetünk is tovább, akik bírják az ilyen típusú megrázkódtatásokat.

 i_love_books_by_pierzyna-d62da03.jpg

Hogy miért is indítom ezt a blogot?

Imádok írni, beszélni, a könyveket, a könyvekről beszélni és írni, és talán szeretnék valami maradandót is adni magamból és a könyvek iránti szeretetemről.

Többször terveztem már, hogy nekiállok és írok valamit, de annyi meg annyi blog van már, hogy nem tudom elképzelni, hogy tudok még újat mondani, mutatni, és hogy egyáltalán valaki rákattint és beleolvas, hogy megtudja, hogyan is látom ezt a csodás könyves világot.

Vlogolni nem tudnék, mivel amilyen nagyszájúnak tűnök, annyira félős is vagyok, és ha meghallom a hangomat, félig rosszul is leszek. De talán abba a műfajba is belekóstolok egyszer. (Őszintén nem tudom, hogy ki járna jól azzal.)

 

Hogy mik a terveim?

  • könyvek minden mennyiségben (ez az, amire senki nem gondolt, ugye?)
  • olvasási szokások
  • könyves értékelések, vélemények
  • és spontán ötletek alapján bármi, ami ezekhez a témákhoz kapcsolódik (végre… talán mégis mutat majd valami újat)

Elsőre ennyi. Huh, még végiggörgetni is fárasztó, nem hogy elolvasni. Úgyhogy mindenkire nagyon büszke vagyok, akik ezekig a sorokig eljutottak.

Remélem élveztétek, és nem volt borzalmas az én első, rövid kis irományom. Igyekszem minden alkalommal egy kicsit többet beletenni (ne ijedjetek meg, nem mennyiségileg gondoltam), és fejlődni, fejlődni és fejlődni, hogy valóban valami értéket közvetítsek, vagy legalább szórakoztassak.

Akinek tetszett a bejegyzés, vagy bármilyen ötlete, javaslata, gondolata van, nyugodtan írjon hozzászólást vagy privát üzenetet, amire igyekszem minél hamarabb válaszolni.

Hiszek abban, hogy az olvasás örökre menő dolog marad! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvekfeketenfeheren.blog.hu/api/trackback/id/tr6714048276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása